Radio Nybro

Go´kväll alla goa människor! 
 
Till att börja med vill jag be om ursäkt till alla som troget följer mig på youtube. 
Jag vill be om förlåtelse för att jag inte fått upp någon video på ett tag. Detta är för att jag har så mycket annat att göra just nu. 
Men jag ska försöka bättra mig på den fronten. 
 
Samma sak gäller min livestream på twitch. 
 
Om jag nu istället ska berätta en kul sak som kommer att hända så är det att jag ska till radio Nybro på Onsdag. Alltså den 8 Januari klockan 13:00. 
Deras hemsida hittar ni här nedanför.
 
http://www.radionybro.se/
 
 
Jag vet inte idag vad som är tanken med det hela, men de kommer att bli otroligt skoj. 
En mycket trevlig kvinna från radio Nybro har ställt en massa frågor om det jag gör, dvs youtube, twitch och att jag är den jag är, alltså Ghostman. :)
Frågat mig en del om spel, musik och hur allt detta startat. 
Så jag antar att de är detta vi ska snacka om "ON AIR" så att säga, hehe. 
 
Anyway, nu ska jag kolla på en film och njuta av kvällen tillsammans med frugan. 
Imorgon ska jag upp tidigt. 
 
Glöm inte att klicka er in på min youtube och twitch. Och när ni är där så klickar ni på PRENUMERERA, samt FÖLJ/FOLLOW. 
 
Ha en fortsatt trevlig Måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback