Hjälp att växa

God dag gott folk! 
 
Idag är det Onsdag och jag skulle egentligen ha tränat, men jag har fått kasta om dagarna lite, så nu kör jag Tisdag, Torsdag och Lördag på gymmet. 
Anyway, de var inte vad detta inlägget skulle handla om så vi traskar vidare! 
 
Ni som följer mig vet ju att jag finns både på youtube och twitch. Kanalerna har hela tiden växt och jag har hela tiden fått fler följare. 
På youtube t ex är jag snart uppe i 1.500 prenumeranter, och på twitch över 200 följare. 
Detta är ju helt jävla fantastiskt! Stort tack till ALLA som följer mig i det jag gör. 
 
Nu tänkte jag be er om ännu en tjänst, nämligen att dela mina kanaler lite överallt. 
Skriv om dom, prata om dom, kom in själva och "joina" om ni inte redan gör det. 
Jag vet ju att folk läser min blogg, så någon måste ju ha intresset härifrån oxå. Eller?
 
Jag kommer även att klistra in en länk här nedanför som man kan klicka in sig på för att donera en peng.
Summan är självklart valfri, och allting räknas. 
Alla pengar som jag får in går oavkortat till att förbättra datorn, köpa spel eller kunna skaffa bättre redigeringsprogram. Kort sagt, de går till mina kanaler.
 
Så klicka er in här och donera enkelt via Paypal! 
https://www.paypal.com/se/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=3DomhK1dGLlEd1NDlin01JOgMCA8N2tF9f555npu8vJLPR4_zTza7bFUr5u&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8d7ff5e1e81f2ed97dd1e90bd72966c40c
 
Nu ska jag fortsätta installera FSX, och därefter köpa ett så kallat "addon". 
Jag tänkte testa ett som heter REX4 och kostar nästan 300kr. 
Så som ni förstår, man kan alltid förbättra. 
 
 
Ha det bäst!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback