Giveaway

Go´kväll. 
 
Ikväll ska jag fatta mig kort då jag ska upp tidigt imorgon, så sängen kallar på mig. 
 
I helgen är det livestream på min twitch, och jag kommer att ha en giveaway. 
Klicka er in redan nu och klicka på FÖLJ för att inte missa detta. 
Dela min kanal och sprid den vidare. 
 
Jag kommer i helgen att lotta ut två personer som kommer att vinna vars ett spel. 
Spelen är än  så länge hemliga, men det är spel som kommer att uppskattas, det är jag säker på. 
 
Klicka er alltså in redan NU! 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Ni kan även som vanligt klicka er in på min youtube och kolla på en massa underhållande videos. 
Allt ifrån challenges, gameplays, vloggar och Gud vet allt. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Jag kommer att dra tävlingsreglerna i min livestream i helgen. Och alla som redan följer mig vet ju att man automatiskt får ett mejl så fort jag gått live. 
Så till er som INTE följer mig nu. Klicka er in på min twitch och logga in via er Facebook, och därefter klickar ni på FÖLJ. 
Man behöver alltså inte krångla med att skapa någon profil eller login. 
 
Enkelt, kul och framför allt KOSTNADSFRITT! 
 
 
Välkomna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback