Eat big to get big

Hallå kära läsare! 
 
Nu är det Fredag igen och denna veckan har jag tränat på ordentligt. I normala fall ligger jag på 3 dagar i veckan, men nu har det blivit 5 dagar. Frågar man en "normal" person om detta så kommer dom direkt säga att det är för mycket. Men är de verkligen det? 
Som ni vet har jag tidigare tagit upp detta med övertränad och att många människor på elitnivå säger att det inte finns något som heter så. Så länge du äter efter hur du tränar, och att du sover mycket. 
 
Bjuder här på en skön video som Rich Piana gjort. Enjoy! 
 
 
Som Rich alltid säger "Eat big to get big". 
 
Kan även informera er om att det inom kort kommer en video till ifrån gymmet, och vi kommer även försöka utöka filmningen. T ex sitta och prata och ge tips på hur man kan göra olika övningar, vilken övning som tränar vad etc. 
Vi kommer även prata om massa annat som rör träning, kost och sömn. Så håll utkik på min youtube.
 
 
Nu önskar jag er en fortsatt trevlig kväll, och helg! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback