Youtube & Twitch

God morgon! 
 
Som ni säkert alla redan vet så har jag en kanal på youtube, och en på twitch. 
Jag tjatar i varje blogginlägg om dom här grejerna, men ändå ökar mina visningar sakta sakta, och mina prenumeranter ökar sakta sakta. 
Well, jag gör kanske fel grejer, eller vad tror ni? Vad vill ni se?
 
Tidigare på min kanal har jag gjort en hel del unboxing videos, men även gaming och en del små vlogar. 
Vad tycker ni är roligast att se? 
Kom med förslag! 
 
Anyway, jag är förkyld så in i helvete nu, och ungarna med. Så jag är hemma från jobb, och barnen är hemma från dagis. 
Frugan är med förkyld, men inte riktigt lika sjuk som oss andra, så hon jobbar starkt vidare. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer egentligen. Men ni kan väl klicka er in på följande länkar nedanför och ta en titt på mina kanaler. Där finns något för alla! 
 
http://www.youtube.com/ghostman113 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Ha en fortsatt trevlig dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback