Viktigt viktigt

Hallå hallå! 
 
Till att börja med vill jag be om ursäkt för att jag varit så dålig på att inte skriva här. 
Det finns egentligen ingen ursäkt till varför jag inte gjort det. Men jag får väl skylla på sommaren och att man aldrig sitter vid datorn. 
 
Hur som helst har ni väl inte missat mig på twitch? 
Som ni kanske redan vet är ju twitch en sajt där man sysslar med livestream. 
Jag brukar göra det Fredagar och Lördagar med start klockan 19:50. Då bjuds det på musik, spel, chatt och en hel del andra roliga saker. 
 
För att kolla och följa mig gå in på http://www.twitch.tv/ghostman113
 
 
Och sedan vill jag även passa på att påminna er om min youtube-kanal. Där kan ni se allt ifrån gameplays, challenges och en massa andra roliga och äckliga saker. Jo så är det faktiskt, i vissa videos spyr jag som en liten gris. 
 
Gå in och prenumerera på http://www.youtube.com/ghostman113
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback