Tävlingar

Go´kväll alla kära följare! 
 
Hur är det med er? Själv är jag förkyld så in i helvete. 
Jag har legat i soffan större delen av dagen idag med huvudvärk som heter duga.
 
Nu tänkte jag ju inte direkt ge er någon rapport om min hälsa utan mer om vad som kommer att komma. 
Igår fick jag ett paket på posten, den innehöll 40 saker som ska lottas ut den 25-27 Oktober på min livestream. 
Plus att jag har fått lite andra saker ifrån andra företag. 
Så för att inte missa detta gå in på http://www.twitch.tv/ghostman113 och klicka på "följ/follow".
 
Kom ihåg att det är en välgörenhets livestream, och vi gör det för den goda sakens skull. 
Vem vill att djur mår dåligt och plågas? 
För de är vad de live evenemanget kommer att handla om. 
Jag gör det för att hjälpa en organisation som räddar hundar, och jag hoppas att många kommer in och stöttar mig, och donerar till dom. 
Man kommer kunna göra det via PG, men även via SMS. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback