Rädda liv

Go´kväll alla nya och gamla läsare! 
 
Ikväll har jag ett viktigt meddelande och jag vill att ni tar det på fullaste allvar. 
Den 25-27 Oktober kommer jag att ha en livesändning för att hjälpa hundhjalpen.se med att få in pengar till sin organisation. 
Detta kommer jag göra genom att underhålla alla människor som kommer in på min livekanal. 
Spel, musik, snack och en massa annat. 
Jag kommer även att ha några tävlingar där man kommer att kunna vinna priser. 
 
Allt detta kommer ske på http://www.twitch.tv/ghostman113 så gå in där redan nu och följ kanalen för att inte missa detta enorma evenemang!
 
Jag vill även visa den enkla men tragiska bilden av hur hundarna faktiskt lever i Rumänien. 
Gå in på min youtube och kolla. 
http://www.youtube.com/watch?v=1cyTGU5K9rA
 
 
Följ med på detta projektet, var med och förändra! 
Djuren ska inte behöva få leva som dom gör där, och framförallt inte plågas utav folket som lever där. 
 
Var med och rädda liv, donera en slant och gör skillnad! 
Detta gör ni enkelt via Paypal på min livekanal. 
Alla pengar kommer att gå oavkortat till organisationen. 
 
Tack på förhand, och välkomna den 25:e Oktober. 
Jag återkommer med starttid när det närmar sig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback