Rädda hundar

Hallå hallå! 
 
Jag vill kort påminna er om att nu på Fredag klockan 19:15 är det dags för välgörenhets livesändning. 
Vad innebär då detta? 
Jo att jag NONSTOP kommer sända live från den 25-27 Oktober för att hjälpa en organisation som hjälper gatuhundar i Rumänien. 
Borgmästaren i Rumänien vill ju massavliva 65.000 hundar bara för dom inte har något hem. 
WSPA är oroliga och ganska så säkra på att dom inte kommar att avlivas på ett "normalt" sätt, utan dom kommer dödas på de billigaste och enklaste sättet bara för att bli av med dom. 
 
Är detta ett korrekt sätt? NEJ! 
Det är många som är emot det, och Rumänien får faktiskt till och med bidrag för att ta hand om gatuhundar, och ge dom medicin etc på hundcenter. Men dessa pengar går till helt andra saker. 
 
Så jag ber er nu, kom in på min livekanal och stötta mig i det jag gör. 
Håll mig vaken, och om ni vill/kan så får ni gärna donera pengar till Hundhjälpen.se.
Alla pengar går direkt in till dom via PG eller SMS. 
Informationstext kommer att synas i bild hela helgen under livesändningen, så ni enkelt ska veta hur ni gör om ni vill donera. 
 
 
Klicka er in på följande länk och följ mig redan NU. 
Varför? Jo för att inte missa någonting, och ni enkelt ska kunna delta i chatten med alla andra som kollar. 
Det kommer även att vara en del tävlingar där man kan vinna priser. Bland annat fribiljetter till en intressant plats här i Sverige. 
Faktiskt det enda i hela världen oxå. Vill ni verkligen missa detta? Tror inte det. 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Sist men inte minst så kan ni som vanligt kolla på min youtube. 
Där finns bland annat en video om just Hundhjälpen.se som jag klippt ihop inför detta evenemang. 
Gå gärna in och kolla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback