Livesändning 25-27 Oktober DYGNET RUNT

God kväll eller vad man säger vid denna tiden. 
Klockan är just nu 05:40 i skrivande stund, och jag har haft min livesändning igång i 10 timmar och 15 minuter just NU. 
 
Ni glömmer väl inte bort detta? Kom in och kolla för det är en välgörenhets stream. 
Jag hjälper Hundhjälpen.se att få in pengar till sin organisation, så att dom kan hjälpa hundar i Rumänien som är sjuka, skadade etc. 
 
Klicka er in på http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Ni skapar enkelt ett användarnamn för att kunna delta i chatten med alla dom andra som kollar.
Det kostar ingenting och man behöver bara fylla i vad man vill heta, t ex KalleKnopp och sedan är det klart. Man behöver inte fylla i någon mejl, i alla fall inte någon som finns. 
För man får inget mejl med verifieringslänk i. 
Så kom igen NU! Klicka även på "följ/follow" inne på min kanal.
 
Schemat lyder som följer Fredag start 19:15 - Söndag slutar XX:XX. 
Allt beror på er, och hur många som följer detta evenemanget.
Dela länken och hjälp oss att rädda liv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback