Skapa ett PC spel

Go´kväll! 
 
Jag vet att klockan är mycket just nu (23:30) men jag bara känner att jag måste skriva någonting i bloggen.
Nu är det som så att 31/1 2014 kommer jag och en speltillverkare börja jobba på ett spel till PC. 
Hur coolt är inte det? 
Jag kommer att få ganska så fria händer, och det är jag som kommer att skapa själva världen, dvs terrängen. 
 
Jag har en hel del idéer och galna tankar, men jag vet inte idag om vi kommer att kunna göra dom. 
Min tanken är survival, och man ska kunna skjuta en hel del. 
Jag kan tyvärr inte avslöja för mycket nu, men vill ni följa detta så ska ni ju absolut ha koll på min youtube, twitch och blogg. 
 
 
Jag vet inte hur många som är "gamers" här inne, men ni som läser detta har chans att längre fram bli testpiloter i spelet, och ni kan komma med idéer till mig. 
Jag kommer även vilja ha namnförslag på spelet. 
 
Nu ska jag sova, sitter och dricker gin&tonic. ;) 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback