Spännande böcker

Hej alla mina kära bloggläsare! 
 
Idag är det Lördag som ni alla förmodligen redan känner till, hehe. 
Solen skiner och det är riktigt varmt ute. I alla fall där solen finns. 
 
I dagens inlägg tänkte jag dela med mig utav 2 spännande och intressanta saker. Nämligen böcker. 
 
Den ena boken heter Helvetet inifrån, och den andra Maffiakrig. 
 
 
Vi kan ju börja med Helvetet inifrån. Den boken kostar runt 150-200 kronor och går att köpa på t ex Bokia eller Bokus.
Boken handlar om Michael "Mega" Johannessen och hans tid inom Hells Angels MC. Han levde efter deras regler i cirka 15 år, och idag lever han och hans fru i ett annat land för att inte bli dödade. Han hoppade alltså av HA efter cirka 15 års tid.
Jag personligen älskar såna här böcker, och dom är riktigt intressanta. Man får veta saker som man förmodligen aldrig kommer att få veta annars, eller som man ens hade kunnat ana.
 
Bok NR 2, dvs Maffiakrig. Den handlar om 9 avrättade män och staden dom levde i. Kort och gott. 
Gängkrigen började i Malmö, och senare drogs både Göteborg och Stockholm med. 
Tobias Barkman och Joakim Palmkvist är kriminalreportrar på Sydsvenskan. I Maffiakrig gräver de djupare i nio gangstermord, de träffar gängmedlemmar och anhöriga, tränger in i en sluten värld och avslöjar nya omständigheter.
 
Vill man ha denna härliga bok så räcker det med cirka 59 kr för en pocket. 
 
 
Så till alla er som gillar denna typen av böcker, jag kan starkt råda er att läsa dom! 
Jag personligen älskar som sagt såna här böcker. Jag tror jag har alla man kan ha. 
 
Maffiakrig, Helvetet inifrån, Svensk maffia, Svensk maffia fortsättningen etc. 
 
Hur som helst, detta var allt för idag. Hoppas ni gillat inlägget, och njut nu av solen. 
Kanske med en spännande bok? 
 
 
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback