Safety first

Godmorgon alla läsare!! 
 
Idag är det Torsdag och jag är ledig ifrån gymmet. 
Snart ska jag och frugan köra och lämna dottern på dagis, sen far det iväg emot Kalmar och alla affärerna.
Vi ska bland annat inhandla mat, blöjor och massa annat. 
Men viktigast av allt, jag ska skaffa fallskyddsset. Och nu undrar ni säkert vad det är. 
Jo det är en sele som man sätter på sig när man ska upp på höga höjder. Det är nämligen så att vi har två björkträd i vår trädgård som är 20-25 meter höga, om inte mer. Och dom ska jag såga ner i helgen. 
Tanken är att det ska filmas, så håll koll på min youtube-kanal, hehe. 
 
SAFETY FIRST!! 
 
Solen skiner idag oxå, och det är hur skönt som helst ute. Snön och isen försvinner fort nu, och det ser ut som att det inom kort kan bli vår på riktigt. 
Det är i alla fall vad jag hoppas och önskar riktigt mycket nu!
 
Angående min träning och gymmet så rullar det på som vanligt. Måndag, Onsdag och Fredagar.
Man känner sig pigg, stark och frisk! Och man orkar mycket mer i vikt på gymmet nu. 
 
 
Nu får jag önska er alla en forsatt skön Torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback