Sjösättning av segelbåt

God kväll.
 
Jag tänkte kort informera er om helgens lilla schema. 
På fredag klockan 19:50 är det som vanligt livestream. Samma tid på Lördag. 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Dela gärna länken! 
 
På Söndagen kommer jag, frugan och våra barn att åka till vår segelbåt som står på Öland. 
Vi ska äntligen sjösätta båten och jag ser fram emot det oehört mycket. 
Jag har inte tidigare haft så stor båt, och det ska bli riktigt mysigt att kunna ta sig ut med båten och sova i den. 
Som jag har nänmt i tidigare inlägg så har båten 4 kojplatser och allt som man behöver för att kunna övernatta i den. 
Slänger in ett par bilder här nedanför.
 
 
 
 
OBS!! 
 
Jag kommer att försöka filma/fotografera sjösättningen, sedan lägga ut på min youtube-kanal.
 
Nu tänkte jag sätta mig och kolla på ett par avsnitt utav Rederiet. Är just nu på avsnitt 107. :)
 
Ha en fortsatt trevlig Torsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback