Vilodag

Hej hopp alla glada! 
 
Jag har egentligen inget vettigt att skriva idag eller uppdatera er med, men jag tänkte i allafall bjuda på ett kort blogginlägg. 
 
Idag har jag ingen träning, det är alltså en vilodag för mig. Jag kan redan här säga att man klättrar på väggarna när man INTE är på gymmet. Det blir som en stark drog. 
Det enda jag egentligen gjort idag är att promenerat med hundarna och lekt med dom. Sedan tog jag det bara jävligt lugnt i soffan tillsammans med frugan och barnen. Vi kollade på Mio min Mio. 
Vet ni vad jag kom på när vi kollade på den? Jo att Batman är med i den, hehe. 
 
 
Jajamen gott folk, jag har under alla år missat att Christian Bale spelar "Jum-jum" i Mio min Mio. 
Jag har ju alltid tänkt "Gud så lika dom är", men inte tänkt på det mer än så. 
Det fanns kanske fler som inte visste detta? Eller som inte tänkt på hur lika dom är? I sådana fall var jag ju inte ensam om detta lilla problem, hehe. 
 
Vi har nyss käkat mat, och snart ska vi ut på promenad med barnen och hundarna. 
Ikväll blir det ytterligare en film. Vi hade tänkt oss Snabba cash II. 
 
Nu ska jag fixa i ordning här, sen blir det promenad. 
 
Ha det fint kära bloggföljare!

Kommentarer
Mandis04

Haha, fick reda på det för ca ett halvår sedan att det var han, hade oxå tyckt det var likt men att det kan ju inte va "Batman" ;) Så du är inte ensam ;)

Svar: Ja tänk vad man lär sig mycket under sitt liv, hehe. Men känns ju bra att man fått det bekräftat nu. :)
Joachim/Ghostman


Blogg: http://mandis04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback