Gym vecka 2

Hallå alla kära bloggföljare! 
 
Till att börja med vill jag be om ursäkt för att jag är ganska så dålig på att uppdatera bloggen. 
Just nu är det väldigt mycket privat som gör att jag inte hinner med lika mycket som innan. 
Dels har jag ju en fru, 2 barn, husdjur och ett hus som jag måste sköta, och så en annan viktig del i mitt liv nu, nämligen träningen. 
 
 
Jag är på gym 3 x i veckan, och det är dagar som INGEN kan rubba på. 
Måndagar, Onsdagar och Fredagar. Dom dagarna är verkligen viktiga för mig, och jag tänker inte bryta mitt lilla schema. Det har redan hänt en gång innan, och de dåliga beslutet gör jag inte om. 
 
Hur som helst, idag gick vi in på vecka 2 när det gäller min träning. Och som ni kanske redan vet nu så väger och mäter jag mig på Måndagarna. 
Idag vägde jag 106,9kg och midjemåttet hade minskat med 1cm. Dvs 112cm nu.
Alltså har jag tappat 1,1kg och minskat 1cm runt midjan. Detta är ju fantastiskt på en vecka! 
 
 
Och JAAA, man hade nog kunnat göra det ännu bättre, men det är bättre att man tar det långsamt och att man får hålla det man tappar osv, än att man sedan ska gå upp det igen. 
Efter träningen tar jag proteindrink och jag käkar nyttigare än innan. Jag skippar även godis och sådana onödiga saker. 
Suget finns inte heller efter det, då jag tar tabletter som minskar sötsuget. 
 
Detta var en kort uppdatering om vad som sker just nu. 
Fortsätt att följa mitt träningsprogram, och ha tålamod vad det gäller bilder. 
Det kommer att komma! 
 
Ha det fint allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback