burn x4

Hallå hallå! 
 
Nu är det en tid sedan jag började att träna och gå till gymmet. För att vara mer exakta så är vi just nu i tredje veckan när det gäller träning. 
Imorgon är det redan Fredag igen, vilket oxå betyder att det är 1 Februari. 
 
Nu tänkte jag ta och recensera en produkt som jag testat. Nämligen Burn X4.
 
 
Den här burken innehåller 120 kapslar, och man ska ta 3 kapslar per portion så att säga. Detta gör man 2-3 gånger om dagen mellan måltiderna eller i samband med träning. 
 
Jag personligen tycker att man får en riktigt skön energi utan att för den sakens skull bli helt hög på koffein. Man blir alltså INTE någon Duracellkanin. 
Detta är ju vad JAG tycker, och en del kanske inte kan ta så många kapslar. Testa dig därför fram, men ta aldrig fler än 9 kapslar per dag då dom innehåller hög koffeinhalt. 
 
När det gäller viktminskning så har jag tappat ca 1,1-1,5kg. Men om det beror på tabletterna eller inte kan jag tyvärr inte svara på. Saken är den att jag dragit ner en hel del på läsk, chips, snabbmat, öl m.m. 
Men jag tror absolut att dom kanske hjälpt till med att ta bort sötsug och sådana saker. 
 
Vill ni läsa mer om dom här tabletterna, eller kanske kolla in andra produkter?
Kolla då in på http://www.svensktkosttillskott.se
 
 
Ni kan ju även följa mitt träningsprojekt på min youtube-kanal som är http://www.youtube.com/ghostman113
 
Ha en fortsatt trevlig dag, och kom ihåg en viktig sak! 
ALDRIG VILA! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback