Vara med i tv

Hallå alla trogna följare! 
 
Idag när jag vaknade så var det VITT. Min första tanke var "nej för helvete, jag vill ju ha vår". 
Varför kan inte våren komma tidigt för en gångs skull? Trött på snö och kyla nu.
 
Så nu tänkte jag, varför inte muntra upp er alla med världens skönaste låt.
 
Om vi nu ska byta ämne så tänkte jag raskt hoppa över till media och såna saker. 
Fick ett samtal igår från tv, dom undrade om jag ville vara med. Så varför inte? 
Dom skulle höra av sig längre fram med mer information och grejer. Så vi får väl se när det sker.
 
Imorgon är det Onsdag igen och det betyder träning och gym! Fy fan så najs! 
Är för jävla underbart när man hör folk säga "du har gått ihop lite va?". De är ju liksom det man vill höra, då vet man att det hänt något med kroppen. 
Men visst, jag märker det ju själv. Dels i styrka, men även synligt lite grann. 
 
Nu ska jag ut och skotta snö, IGEN! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback