Massa nyheter

HAAALLÅ ALLA LÄSARE!! 
 
Idag är det Fredagen den 15 Februari 2013. Gud vad tiden går fort! 
 
Tänkte bara kort uppdatera er om en del saker som jag tycker att ni kan följa. 
 
Till att börja med så är det ju min träning. Som ni säkert redan vet nu så har jag ju börjat gymma, och jag är nu inne på vecka 5 eller 6. Jag har ett mål, och det ser jag fram emot! 
Har kört 3 x i veckan, men från och med Måndag så blir det 4 x i veckan. NICE! 
 
 
Sedan tänkte jag även påminna er om min kanal på youtube. Ni glömmer väl inte bort den?
http://www.youtube.com/ghostman113.
 
På den kanalen kan ni se en massa roliga saker och videos som jag gör. Allt ifrån gameplays till andra galna saker, som t ex min träning. 
 
Sedan vill jag även informera er om att jag och min clan kör War Z Tisdagar, Torsdagar och Lördagar, och då kan ni se oss spela LIVE på http://www.twitch.tv/oskaroskar4.
 
Som ni märker finns det en hel del att följa och ha koll på, så missa inte detta! 
 
Idag som sagt är det Fredag, och det händer väl inget speciellt. Ska snart ut och montera stängsel tror jag. Jag knäpp? Jo kanske, men lite snö kan inte stoppa mig, hehe. 
 
Ha det gott, och kom ihåg en sak.. ALDRIG VILA!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback