Gott nytt år

HALLÅ DÄR!!
 
Idag är det nyårsafton och jag vill bara kort önska er alla ett riktigt gott nytt år. 
Jag vill även be er att ta det lugnt med alkoholen. Dom som dricker det vill säga. 
En annan sak som ni ska ta det lugnt med är fyrverkerierna. Snälla ni, ta det lugnt med dom och visa hänsyn för dom djur och människor som faktiskt INTE uppskattar dom. Detta är saker som kan förstöra liv om man inte hanterar dom med försiktighet. 
 
Hur som helst, jag välkomnar 2014 med öppna armar, och det ska bli ett spännande år. 
Det är en hel del saker som kommer att hända, och jag hoppas VERKLIGEN på medgång och lycka! 
 
Ha nu en trevlig dag/natt, så syns vi nästa år. ;) 
 
Bjuder på några bilder här nedanför som är tagna i Spanien December 2013. 
 
 
 
 
Tack för mig, och som sagt. Vi hörs 2014. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback