Viktigt att tänka på

Hallå igen! 
 
Nu blir det en kort uppdatering. Jag ville mest bara bjuda er på ett oehört klokt ordspråk eller vad man nu vill kalla det. 
 
Så varsågoda!
 
Tiden är en stor läromästare,
men tyvärr så dödar den alla sina elever.
 
Satt nämligen nyss och läste runt på internet, och då kom detta upp. Jag gillade det direkt. 
Samma sak om en rik kille, folk undrade varför han slängde pengar runt omkring sig. 
Då svarade han något i stil med "ja men det är ju pengar jag arbetar och slitit ihop, så varför ska jag inte kunna få köpa det jag vill ha medans jag är i liv? Jag lever bara en gång, och vad gör pengarna för nytta när jag ligger under jorden".
 
Och visst är det så. Eller är det någon som har någon invändning?
 
 
Nu ska jag plocka lite här och städa. 
 
 
Ha det gott! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback