Spännande kanal på youtube

Hallå hallå!! 
 
Idag är det Måndag, och som vanligt är Måndag den sämsta dagen EVER! 
Händer inte så mycket idag. Får flytta min träning till imorgon, alltså Tisdag. 
Då ska jag även på möte hos AF, och prata om jobb och utvecklingsgarantin. Och allt vad det nu innebär.
 
Idag på morgonen gjorde jag min första gameplay oxå på Minecraft. Vill ni se den så finns den på min youtube-kanal. 
 
 
Jag har aldrig riktigt förstått vad man ska göra i Minecraft, eller varför det ser ut som att en snorunge tillverkat spelet. Men när man suttit en stund så är det faktiskt superskoj! 
 
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe. Detta inlägget blev kanske inte så roligt. Men som jag sa i början, det är Måndag idag, och dom dagarna är inte för jävla roliga, hehe. 
 
 
Tack ska ni ha, och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback