Hallå sommaren

God kväll alla följare! 
 
Fy fan vilket underbart väder vi har haft idag. Vad har hänt? 
Jag klagar absolut inte, och man är så jävla mycket gladare och piggare. 
 
HALLÅ SOMMAREN!!
 
Idag har vi varit i stan och handlat lite. Sedan har jag tvättat bilarna och städat dom invändigt. 
Fy fan vad småsten och grus man drar in i dom. 
 
Hur som helst, grejat lite i trädgården oxå, och lekt med dottern. 
Nu på kvällen drog grannen igång sin grill, och Gud vilken himelsk doft. 
 
Nu vill jag passa på att bjuda er alla på en skön sommarlåt. 
Jag personligen blir glad av den, och man vill bara ut ut ut ut, hehe. 
Grilla, sola, bada, käka glass, dricka kall öl osv. 
Saknar Spanien oxå förresten, som vi var i för nåt år sedan. Jag skulle verkligen vilja åka igen.
 
 
Ha en forsatt skön kväll, för det ska jag ha! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback