Välkomna till Prylmecka.blogg.se.

Hej alla där ute! 
 
Till att börja med vill jag hälsa er välkomna till min nystartade blogg. 
Som ni kanske redan sett så kommer bloggen att handla mycket om olika produkter som jag får hemskickade till mig. Det kan vara allt ifrån teknikprylar till hudvårdsprodukter till små roliga onödiga saker som man egentligen inte behöver, men som ändå är så coola och roliga att man köper dom. 
 
Jag som driver bloggen heter Joachim Petersson och är 27 år. Jag bor i Småland tillsammans med min fru och vår dotter. Vi väntar även på en liten bebis som är beräknad att komma nu i November.
 
Ni får även gärna följa mina videor på youtube. Där kan ni se alla videor som lägger upp och när jag gör såkallade unboxing videos. Jag kommer även att ha en hel del tävlingar där och giveaways, så ta gärna en titt där för att inte missa något. 
Men självklart kommer jag även att ha det här på bloggen. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Jag får väl tacka för mig sålänge, och härmed avsluta mitt allra första inlägg. 
 
Ha en fortsatt skön Måndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback