Stickers till min youtube-kanal

Detta inlägget kommer handla om min youtube-kanal och ett företag som hjälpt mig med en liten kul sak.
Nämligen stickers med min logga och kanalnamnet på. 
 
 
Som ni ser så är det stickers.se som tryckt dom här åt mig. Och det är  jag givetvis väldigt tacksam för. 
Så ett stort tack till er!
 
Vill ni själva ha stickers med något tufft motiv på? Då tycker jag att ni ska vända er till just stickers.se.
Ni kan få en mängd stickers till en billig peng. 
 
 
För att få min kanal att växa så har alltså stickers.se gått in och hjälpt mig med mina egna stickers. 
Dom kommer att delas ut till folk som vill ha dom, men man kommer även kunna se dom på t ex lyktstolpar, papperskorgar etc runtom i Sverige. 
 
Så det jag tycker ni ska göra nu är att gå in på http://www.youtube.com/ghostman113 och kolla alla mina videos. Det finns unboxing videos och annat skoj. Glöm inte att prenumerera på min kanal, så att ni inte missar något skoj. 
 
Vill ni komma in på stickers.se hemsida så finns det en direktlänk bland mina andra länkar här på bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback