Prylar från 24.se

Här kommer lite prylar från 24.se som jag fått skickade till mig.
 
USB internettelefon med neonljus. 
 
När neonljuset lyser. 
 
Djävulsställ för mobiltelefon. Passar alla smartphones.
 
Nintendo godis frågetecken. 
 
Liten tuff plåtask.
 
Nintendo Wii tuggummi. 
 
Såhär ser den ut öppen.
 
Stereoheadset med mikrofon. Volymkontroll på kabeln. 
 
12MP webbkamera med mikrofon. 
 
Sitter 6st dioder framtill. Perfekt om det är mörkt i rummet. Går även ställa in styrkan på dom.
 
Portabla högtalare till Ipod/Iphone och mp3-spelare.
 
 
För att se resten av alla prylar som jag fick, kolla på min youtube-kanal. 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback