IPhone skal

Idag fick jag en liten söt pryl hemskickat till mig. 
Till att börja med vill jag tacka iDiwa.se som skickade skalet till mig. Tack så mycket.
 
Nu till själva produkten, nämligen det här. 
 
iDiwa.se har en mängd tuffa IPhone skal, och du kan hitta dom för en billig peng. 
Sajten har funnits sedan 2005, och det är bra bemötande hos dom. 
 
Så om du också vill ha tuffa och annorlunda skal, då tycker jag att du ska kolla in deras hemsida. 
Det finns en direktlänk under fliken "länkar" här på bloggen. 
 
Skydd för framsidan. 
 
Skydd för baksidan. 
 
Detta skalet kommer jag att lotta ut. Har ni någon kul idé om hur ni vill att den tävlingen ska gå till? 
Skriv din idé i kommentarsfältet så ska vi nog kunna hitta en lycklig vinnare till det här skalet. 
 
Jag vill även påminna er om att kolla min youtube-kanal. 
Där har jag unboxing videos, och presenterar en mängd sköna prylar. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback