iPhone dockingstation

Hallå alla bloggläsare!
 
Idag är det Måndag och jag är tillbaka med nya och spännande saker. 
I det här inlägget tänkte jag presentera en produkt som kommer ifrån teknikproffset.se. 
 
 
Den här lilla portabla musikspelaren är grym! Jag fick hem den idag, gjorde en unboxing video till min youtube-kanal. Därefter gjorde jag en review och testade den med min iPhone. Och jag kan bara säga att ljudet är klockrent. Imponerad faktiskt, om jag ska vara helt ärlig. 
Dockingstationen är gjord av aluminium, och håller en riktigt skön kvalité.
På undersidan finns en gummiplatta så att den ska stå stabilt. Det finns även en tuff liten belysning i form av blått sken undertill. 
 
 
På ovansidan ställer man själva iPhonen eller iPoden.
 
 
På framsidan finns det source-knapp, play/pause, vol-/vol+ och knappar för att byta låt.
 
 
På baksidan finns det ett par ingångar. 
Det är USB-ingång, DC-5V-ingång och line in och sist men inte minst micro-SD ingång. 
 
Man laddar hela den här enheten via USB-kabel och har ett integrerat batteri. 
Fulladdat batteri räcker ca mellan 4-6 timmar, och för att få det fulladdat måste den i allafall stå 3 timmar.
 
Uteffekten ligger på 6W, så 3W x 2 alltså. 
Måtten på den här smidiga och tuffa prylen är 7,5 x 6 x 17cm.
 
Music angel som den heter kostar 349 kronor.
 
Är detta någonting som ni vill ha? Kolla då in på teknikproffset.se. Det finns en direktlänk bland mina andra länkar här på bloggen. 
Det finns även en unboxing video på min kanal. Där kan du även lyssna på ljudet. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback