Intressant bok

Idag fick jag hem en intressant bok. 
Eller ja, det är en pocketbok. 
 
 
Alla får ligga heter den, och man kan köpa den på Adlibris.com. 
Där kostar den 43 kronor. 
 
Bara titeln får ju en att skratta, och man tänker "vad tusan är det här". 
När man sedan läser baksidan så står det:
 
"Hur många har inte gått på myten om att man måste ha deffad tvättbräda på magen eller se ut som en playboymodell för att vara attraktiv? 
Hemligheten för att lyckas i romantiken är i själva verket något helt annat. 
Med sina unika kunskaper i icke-verbal kommunikation, social manipulation och påverkan har Henrik Fexeus listat 168 konkreta och praktiska tips om hur man tar dig från att vara osynlig till att hångla med den du vill. 
Det här är tekniker som inget gymkort eller silikon i världen kan konkurrera med."
 
Visst låter det spännande och roligt? Det tycker jag i allafall. 
 
Jag tycker faktiskt ni ska köpa den. Jag kommer absolut läsa igenom den, och då ska ni också vet att jag egentligen avskyr böcker, och att läsa sida efter sida. 
Inte för att jag behöver alla dom här tipsen heller, då jag är gift, hehe. 
Men det kommer ändå underhålla mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback