Tobak & tuffa tillbehör

Goddag alla bloggläsare!
 
Idag ska jag visa en del coola prylar från smoketower.com.
Om ni vill se mer av deras produkter så får ni gärna ta en titt på deras sajt. 
 
Till att börja med har vi en jäkligt skön figur. Just den här ligger på 69 kronor. 
Det finns även lite andra varianter på sajten.
 
Detta är en grinder i acryl. 59 kronor får du lägga fram om du vill ha denna modellen. 
Även denna finns ju självklart i andra tuffa modeller. En grinder använder man för att göra tobaken/gräset finare. Det fungerar nästan som en kvarn kan man säga. 
 
I den här förpackningen ligger det Bulldog kingsize slim, tunna hampa papper. Det ligger 33 stycken blad i förpackningen och dom kostar 15 kronor. 
 
Honeyrose mixed herbs heter denna rökblandningen. Smak av marshmallow blad, röda klöver, vilda rosenblad. Detta har legat och mognat i honung och fruktjuicer. 50gr ligger denna på, och priset hamnar på 100 kronor. 
 
Cones kingsize 3-pack. Varför rulla och hålla på när det finns färdiga? Detta är 3 stycken färdigrullade med filter, och priset hamnar på 15-30 kronor beroende på modell.
 
Strawberry herbal cigaretter. 20 stycken i en förpackning och dom kostar 68 kronor. Dom är nikotin och tobaksfria, så detta kanske är något för dig som försöker sluta röka? 
 
Påfyllbara tändare med tuffa motiv. Dom kostar endast 9 kronor styck.
Och självklart har smoketower.com en mängd andra olika tändare på sin sida. 
 
Sist men inte minst har vi denna askkoppen som även är en soptunna. Den är hela 55cm hög och är riktigt cool. Den är gjord i metall, och har ett snyggt bladmotiv. Priset är 289 kronor för denna. 
Dom har en annan modell av denna också som är riktigt tuff. 
 
Detta var allt för idag, och jag vill passa på att tacka smoketower.com som skickat dom här sakerna till mig. Jag hoppas att vi kommer kunna samarbeta ännu mer, och längre fram. 
 
Vill ni se när jag gör unboxing video på alla dom här prylarna kolla då min kanal på youtube.
Det kommer även att komma videos där jag provröker dom här sakerna som jag fått hemskickade. Och till alla er som kanske tror att detta är droger vill jag bara säga att de INTE är det.
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback