Rolig video

Som ni kanske märkt har det blivit lite mindre prylar och saker uppladdade här på bloggen. 
Detta beror på att jag väntar på att en hel del företag ska skicka hem prylar till mig, men ibland kan det ju ta ett tag som ni kanske förstår. 
 
Därför tänkte jag nu bjuda på en kul video istället som jag gjorde idag tillsammans med min storasyster.
Ni kan se den på min youtube-kanal. http://www.youtube.com/ghostman113.
 
Videon handlar om det lilla samhället Orrefors. Riktigt intressant och rolig. 
"Spökstaden Orrefors" heter videon, så kolla gärna in den. 
 
Videon är filmad med en HD videokamera som jag fick hemskickad för ett tag sedan. Närmre bestämt Andersson CAM 1.5. 
Bilden är skarp, klara färger och filmar riktigt bra. Dock är ljudet inte så bra enligt mig. 
Den fångar upp det ganska så dåligt.
 
Har tyvärr inte tagit någon bild på videokameran, men det finns en unboxing video på min kanal.
Så om ni är intresserade så kan ni ju kolla där.
 
 
 
På Lördag klockan 15:00 blir det hockey igen. Var ju på hockey nu i Söndags när Nybro vikings mötte Kungälv. Och Gud vad spö Kungälv fick. Vikingarna vann med 5-1.
 
Så nu den 20/10 blir det alltså match mellan Nybro vikings - Kallinge, det ska bli intressant. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback