Devil may cry 2 samlarfigurer

Idag kom det hem ett litet paket. Och det kom inte från någon spelbutik 15 mil härifrån. 
Dom två produkterna som jag ska visa idag kom nämligen från Oklahoma i USA. 
 
 
Till en början har vi då Lucia. 
 
 
Lucia är en Demon hunter.
 
Sedan har vi en annan kul liten figur. 
Nämligen en som heter Msira.
 
 
Detta är alltså Msira mina damer och herrar. Det är en feg liten demon.
 
 
Ännu en bild på den fega lilla demonen Msira. 
 
Jag har ingen aning om ifall man kan köpa dom här figurerna i Sverige. Mina kom ifrån Oklahoma som sagt. Jag har inte heller någon aning om vad dom kan kosta. 
Dom här figurerna tillhör i allafall en samling, så det finns ju fler inom Devil may cry.
 
Detta var allt för idag. Glöm inte bort att kolla min youtube-kanal, där finns en hel del roliga videos där jag gör unboxing bland annat. 

Kommentarer
Stefan

Är det någon som läser denna blogg? är ju inga kommentarer under inläggen.

Vart kan man se statistiken?

Svar: Hej Stefan. Det är absolut folk som läser bloggen. Dock är den nystartad, så det är ju ingen jättetrafik. Målet är att få den större. Och det gör jag tillsammans med en del olika företag. Kommentarerna kan jag inte styra som du förstår, och det finns kanske ingen som varit superintresserad av sakerna då. Jag vet inte. Det är samma sak på youtube-kanalen, där kommenteras det inte alltid, men det är många tittare.
Joachim/Ghostman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback