Blivit pappa igen

Nu tänkte jag uppdatera bloggen med något speciellt. 
Den 17 November 2012 kom vår lille bebis. Det var en pojke och han ville ut snabbt. 
Vi hann inte mer än att komma in på BB förrens han ville ut. Frugan la sig i sängen på förlossningen 14:55, när klockan var 15:02 då var han ute. Så det gick riktigt fort! 
 
Han vägde 3385 gram och han var 50 centimeter lång. 
 
Jag har inte hunnit att föra över några bilder på honom än. Men det finns en video direkt från BB som ni kan kolla på. 
Som vanligt är det på min youtube-kanal http://www.youtube.com/ghostman113.
 
 
Nu ska jag gå och mysa lite med sonen igen, sedan blir det läggdags. 
Jo en sak till. Tror ni dottern blev glad? Jösses vad hon har pratat om bebisen, och hon har fått sitta med honom i sitt knä, och hon var så otroligt glad och stolt! 
 
 
Ha en fortsatt trevlig söndag! 
 
(Gammal bild på mig och frugan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback